Esti de acord cu avortul, tinand cont de tot ceea ce implica?

Posted: sâmbătă, 28 ianuarie 2012 by Admin in Etichete: , , , , , ,
2

Esti de acord cu avortul ce parere ai despre avort riscurile avortului ? ce riscuri exista la avort chirotaj chiuretaj stiri avort avortul este un pacat avortul este impotriva bisericii as vrea sa fac avort avortul este omucidere? Dezavantaje avort riscuri avort 2012 avortul este impotriva bisericii lui Dumnezeu unde pot face avort? Ce crezi despre avort medici care fac avort locuri unde pot face avort pareri opinii despre avort ce zic medicii despre avort cazuri avort celebre cine ar putea face avort avortul este un pacat pareri analiza avort filmulet prezentare avort avort stop cardiac fat sensibilitate avort avorturi in Romania cate femei avorteaza in Romania cum se pot stopa avorturile minori
Multumim pentru vot! Trimite sondajul si cunoscutilor tai!!!

Twitter Facebook Stumble Stumble Digg This Technorati

2 comentarii:

  1. Anonim says:

    Sa fie chiar obligatoriu pentru fete sub 15 ani, precum si ptr. malformati.

  1. Anonim says:

    nu vad de ce un suflet grabit ce se autoplombeaza in pantecul meu si daca pot sau nu sa il cresc are mai multa dreptate sau ce drept poate el avea sa ma oblige sa il port in mine fara sa fiu pregatita sa il cresc.Eu am avut bunul simt sa imi aleg parintii.Ai mei erau casatoriti, terminasera casa de construit.Eu am fost cuminte si i-am asteptat sa isi incheie planurile.Apoi m-am lasat putin asteptata.L-am dezamagit pe tata pt ca el voia baiat.Dar eu trebuia sa fiu fetita. Fusesem baiat si tinusem strans sabia in mana in goana calului destul. Acum voiam sa joc fotbal.Mi-am facut meditatia perinatala si am inteles atatea.am facut-o si pe cea de curatare a karmei stramosesti si a fost surprinzator.Daca nu ne-ar controla si manipula prin beserica stramoseasca am sti mai multe ce ne-ar usura viata la timp.Asa e vai de noi si ce bine e de ei care nu merita dar, au!